Koppeling met Dropbox, Google Drive en OneDrive
Vanaf nu is het mogelijk om uw documenten automatisch te laten synchroniseren met Dropbox, Google Drive en OneDrive. Deze drie cloudtoepassingen geven u de mogelijkheid om online een bestandssysteem te beheren en documenten te uploaden. onFact synchroniseert uw aangemaakte documenten en geüploade aankoopfacturen met deze cloudtoepassingen zodat uw documenten ook raadpleegbaar zijn in dit bestandssysteem. De documenten worden ingedeeld per jaar en per documenttype in verschillende mappen zodat u eenvoudig alle bestanden kunt terugvinden.
Synchronisatie
Een mogelijke toepassing van deze koppelingen is het beter samenwerken met uw accountant of boekhouder. Uw bestanden worden automatisch vanuit onFact gesynchroniseerd naar een online bestandsmap. Verkoopfacturen, creditnota’s en aankoopfacturen worden ook in het “UBL” formaat in uw cloudtoepassing geplaatst zodat deze ook automatisch ingelezen kunnen worden in een boekhoudprogramma.
Extra back-up
Een tweede toepassing is de mogelijkheid om zelf een extra back-up te nemen van uw documenten. Hoewel onFact meerdere dubbele back-up systemen heeft, hoeft u deze functie niet te gebruiken uit voorzorg om geen bestanden te verliezen. Maar misschien wil u uw documenten toch graag op een andere locatie beschikbaar maken naast onFact.
Aarzel bij vragen niet om ons te contacteren via support@onfact.be.