26 Jan 2017

Nieuwe koppeling met Twikey: in uw facturen met een domiciliëringsopdracht

Nieuwe koppeling met Twikey: in uw facturen met een domiciliëringsopdracht

Te laat betaalde facturen? Daar heeft elke ondernemer een hekel aan. In vele gevallen komt dit gewoon door een vergetelheid van de klant, dat is begrijpelijk, maar u bent hier wel de dupe van omdat u op uw geld moet wachten. Daarom is het vanaf nu mogelijk om uw klanten een domiciliëringsmandaat te laten ondertekenen, zodat u zelf uw facturen op tijd kunt innen. Deze mandaten kunnen ook gekoppeld worden aan abonnementen zodat deze nog meer geautomatiseerd worden.

Mandaten laten ondertekenen door uw klanten

Voor u betalingen kan innen via domiciliëring, moet uw klant hiervoor natuurlijk toestemming geven. Via de onFact klantenfiche kunt u een mandaat klaarzetten en doorsturen naar uw klant ter ondertekening. De klant kan via de online Twikey omgeving zeer eenvoudig dit mandaat ondertekenen via bijvoorbeeld zijn elektronische identiteitskaart, zijn bankkaart of per sms. U wordt door Twikey op de hoogte gehouden wanneer het mandaat ondertekend is.

Betalingen innen voor facturen

Wanneer er facturen worden opgemaakt voor klanten met een actief mandaat, dan zult u onder de tijdlijn van deze factuur een extra Twikey kader zien met de mogelijkheid om het bedrag te innen. Pas na het klikken op deze knop en het bevestigen van de opdracht, zal een inningsopdracht starten.

Betalingen innen voor abonnementen

Ook in combinatie met abonnementen kunnen mandaten gebruikt worden. Wanneer er een mandaat actief is voor de klant, kunt u ervoor kiezen in de abonnementsinstellingen om het te betalen bedrag ook onmiddellijk te innen via Twikey. Zo hoeft noch de klant, noch u om te kijken naar de abonnementen en gebeurt het aanmaken en betalen van de periodieke facturen automatisch.

Aarzel bij vragen niet om ons te contacteren via support@onfact.be.

Probeer onze software gratis uit

of registreer via