20 Jun 2016

Update aan het gebruikerssysteem

Update aan het gebruikerssysteem

In de laatste twee weken hebben we enkele updates online gebracht waarbij het vanaf nu mogelijk is om meerdere gebruikers toe te voegen voor uw bedrijf. Zo kunnen verschillende personen binnen uw bedrijf met verschillende inloggegevens toegang krijgen tot uw administratie. Ook kunt u nu toegang geven aan boekhouders of support gebruikers om u bij te staan wanneer u vragen heeft.

Meerdere gebruikers per bedrijfsaccount

Om extra gebruikers toe te voegen gaat u in uw onFact account rechtsboven naar “Bedrijfsinstellingen” en selecteert u het tabblad “Gebruikers”. De extra gebruikers kunnen dezelfde acties uitvoeren als de hoofdaccount met uitzondering van de bedrijfsinstellingen aanpassen, apps activeren en bestellingen plaatsen. Deze nieuwe functie is volledig gratis en er staat geen limiet op het aantal gebruikers dat aangemaakt kan worden binnen één bedrijfsadministratie.

Boekhouders en support users

Heeft u vragen over uw administratie voor uw boekhouder? Dan kunt u vanaf nu ook uw boekhouder toegang geven tot uw bedrijfsaccount, zo kan deze alle relevante informatie bekijken zonder dat u elk document moet doorsturen. Zo is hij steeds op de hoogte van de actuele status van uw bedrijf. Uw boekhouder kan ook elke maand of elk kwartaal uw documenten zelf downloaden in het formaat dat hij nodig heeft zodat u zelf geen actie meer hoeft te ondernemen. De boekhouder of support user moet wel geregistreerd zijn bij onFact met een speciale boekhouders account. U kan de boekhouder of support user ook toevoegen onder bedrijfsinstellingen aan de hand van zijn geregistreerd e-mailadres.

Heeft u vragen of opmerkingen over deze updates? Aarzel dan niet om ons te contacteren via het contactformulier of via support@onfact.be

Probeer onze software gratis uit

of registreer via