Blog
Koppel onFact met 6 nieuwe boekhoudpakketten via Basecone
De laatste maanden zijn we bij onFact sterk bezig geweest om verschillende koppelingen op te zetten met boekhoudpakketten. Het koppelen van uw onFact account aan uw boekhouding zorgt ervoor dat er minder fouten gemaakt worden en u en uw boekhouder efficiënter kunnen werken.
Nieuwe app beschikbaar: inkooporders!
Sinds vandaag is er een nieuwe app beschikbaar in uw onFact account: inkooporders. Met deze app maakt u bestellingen op die u vervolgens eenvoudig naar uw leverancier kunt doorsturen.
Update: leer uw bedrijf kennen zoals nooit ervoor met 34 nieuwe rapporten!
Niemand kent uw bedrijf zo goed als u, maar soms is het handig om even een geheugensteuntje te krijgen: met de 34 nieuwe rapporten die nu beschikbaar zijn in onFact krijgt u extra inzicht in uw klanten, producten, productiviteit, bedrijfsresultaten, aankopen, financiën en doelstellingen.
Koppel onFact met zes nieuwe boekhoudpakketten via ClearFacts
Een efficiënte uitwisseling van gegevens tussen ondernemer en accountant, daarin vindt onFact een perfecte partner in ClearFacts. Door de nieuwe koppeling tussen ClearFacts en onFact kunt u rechtstreeks vanuit het onFact programma uw aan- en verkoopdocumenten via enkele kliks doorsturen.
Nieuw: koppeling met btw-attest.be
Bent u actief in de bouwsector? Dan bent u wellicht vertrouwd met de befaamde btw-attesten. Wanneer u werken verricht aan een woning ouder dan 10 jaar mag u een verlaagd btw-tarief van 6% aanrekenen. In dit geval moet u een btw-attest opmaken en bijvoegen bij de factuur.
Koppeling met Dropbox, Google Drive en OneDrive
Vanaf nu is het mogelijk om uw documenten automatisch te laten synchroniseren met Dropbox, Google Drive en OneDrive. onFact synchroniseert uw aangemaakte documenten en geüploade aankoopfacturen met deze cloudtoepassingen zodat uw documenten ook raadpleegbaar zijn in dit bestandssysteem.
Update: extra functies voor aankoopfacturen
Het verwerken en opvolgen van aankoopfacturen is wellicht één van de meest tijdrovende taken binnen uw administratie. In deze laatste update hebben we enkele nieuwe en innovatieve functies ontwikkeld om facturen makkelijker of zelfs automatisch in te voeren en beter te laten doorstromen naar de boekhouding.
Back-up en synchronisatie met uw server via SFTP
Wil u een extra back-up van uw bestanden naast de standaard automatische back-ups van onFact? Of wil u een eenvoudige manier om PDF en UBL bestanden op te halen voor verdere verwerking? Dan kan dit via de nieuwe back-up en synchronisatie functie van onFact.
Update: uitgebreide gebruikersrechten
Heeft u werknemers binnen uw bedrijf dat zich enkel bezighouden met bijvoorbeeld offertes opmaken, bestellingen verwerken of leveringen klaarzetten? Dan is het vanaf nu mogelijk om voor deze gebruikers een account op te zetten waarin ze enkel toegang hebben tot de informatie die zij nodig hebben, maar bijvoorbeeld niet tot de facturatie.
Koppeling met Yuki beschikbaar
U maakt uw facturen digitaal op, dan geeft u deze toch ook digitaal aan uw boekhouder? Via de rechtstreekse koppeling met het Yuki boekhoudpakket is dit nu kinderspel!